Utasítások a rendelés visszaküldéséhez

Szeretné visszaküldeni nekünk megrendelését? Itt minden információt megtalál a visszaküldési folyamattal kapcsolatban.

Visszaküldés lemondás esetén

A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk az új árut. A csomagok ingyenes visszaküldéséhez lépjen velünk kapcsolatba e-mailen keresztül. A szállítmányozó céggel történő visszaküldés költsége azonban a vevőt terheli. A tételeknek teljesnek kell lenniük, nem lehet rajta semmilyen használati nyom, és az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. Ha ki szeretné cserélni a terméket, vagy valami mást szeretne helyette, rendelje meg újra a kívánt terméket.

Visszaküldés meghibásodás esetén

Ha a szállított termékek egyike hibás vagy sérült, kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Gyorsan segítünk, és igyekszünk kielégítő megoldást találni!

Ügyfélszolgálat Magyarország: Tel.: +43 7746 28582 19 E-mail: [email protected]

Visszaküldési eljárás

  1. A visszáru regisztrálása: Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, kérjük adja meg melyik napon tudná átvenni Öntől a visszaküldeni kívánt csomagot a DPD futár.
  2. Csomagolja be a tételt: Tegye be a tételt és egy rövid megjegyzést az eredeti dobozába. Ha szükséges, jól rögzítse a csomag tartalmát töltőanyaggal.
  3. Visszaküldés: Az Ön által megadott napon egy DPD futár átveszi Öntől a csomagot és visszaszállítja hozzánk.

Megjegyzés: Kérjük, őrizze meg a csomagcímkét vagy a szállítási visszaigazolást, hogy bármilyen probléma esetén kapcsolatba léphessünk az illetékes futárszolgálattal.

Visszatérítés

Amint a visszaküldött csomag beérkezett hozzánk, rövid tájékoztatást fog kapni e-mailben. A vásárlás összegét azonnal visszatérítjük. Megértésüket kérjük, hogy a visszatérítés - a visszaküldések számától függően - akár 14 napot is igénybe vehet.