GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

Itt megtalálja a megfelelő válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre.

Hogyan válthatom be hűségpontjaimat?

A hűségpontok automatikusan bekerülnek az Ön ügyfélszámlájára. Az adott vásárlás pontjait a megrendeléstől számított 30 napon belül válthatja be.

Hogyan válthatja be hűségpontjait:

  1. Jelentkezzen be ügyfélfiókjába.
  2. Válassza ki az összes megrendelni kívánt terméket, és helyezze a kosárba.
  3. Tovább a pénztárhoz.
  4. A Kedvezmények mezőnél adja meg hány pontot szeretne felhasználni és kattintson az Alkalmazás gombra.

A teljes összegből automatikusan levonjuk a hűségpontokat.

SZÁLLÍTÁS & VISSZAKÜLDÉS

Hogyan küldhetek vissza egy csomagot?

Ha a 30 napos visszaküldési jogon belül szeretné visszaküldeni a csomagot, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és jelöljön meg egy munkanapot, amikor a DPD futár át tudja venni Öntől a csomagot.

A csomaghoz mellékelje a szállítólevelet, és lehetőség szerint írja le a visszaküldés okát.

Csomagolja be biztonságosan a tételt a szállításhoz, és az Ön által megjelölt napon a futár érkezik a csomagért.

Meg kell fizetnem a postaköltséget?

A visszaküldési jogon belül (30 nap) a csomagok visszaküldése ingyenes, a DPD futár az Ön által megjelölt napon átveszi Öntől a csomagot. Ezen 30 nap elteltével vagy szállítmányozó cég által történő szállítás esetén a vevőnek magának kell fizetnie a visszaküldés költségeit.

Mennyi ideig tart a visszaküldésem feldolgozása?

A visszaküldés feldolgozása a visszaküldések aktuális mennyiségétől függően akár 10 munkanapot is igénybe vehet.

Hogyan kaphatom vissza a termékért fizettett összeget visszaküldés esetén?

Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, folytatjuk annak feldolgozását.

Alapvetően ugyanazon a fizetési módon kapja vissza az összeget, ahogyan kifizette. Ha ez nem lehetséges, kap tőlünk egy e-mailt, amelyben elkérjük a kívánt banki adatokat a visszatérítéshez.

Ha külső piactéren, például az Amazonon vagy az Ebay-en keresztül rendelt, a megfelelő platformon keresztül visszatérítjük a kifizetett összeget.

PANASZ

Hogyan tehetek panaszt a kapott termékkel kapcsolatban?

Ha sérült vagy hibás terméket kap, kérjük, küldjön nekünk e-mailt a hiba leírásával, a rendelési számmal és a hibákat egyértelműen dokumentáló képekkel.

Hová kerül a panaszolt termék?

Mindig attól függ, hogy milyen panaszról van szó, gyakran a gyártók maguk kezelik a panaszokat. A legjobb, ha küld nekünk egy rövid e-mailt, és azonnal megmondjuk, hová forduljon.

Hogyan cserélhetek ki egy terméket?

Ha más méretben vagy színben szeretné a terméket, kérjük, rendelje meg újra. Amint megkaptuk a visszaküldött csomagot, visszatérítjük az eredeti rendelés összegét.

CÍMVÁLTOZTATÁS & CSOMAGKÖVETÉS

Hogyan változtathatom meg a címemet?

Csak lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon. Ha a csomag még nem hagyta el raktárunkat, szívesen megváltoztatjuk közvetlenül a címet. Ha a csomag már úton van, a szállítási címet közvetlenül a nyomkövető linken keresztül módosíthatja. Ha bármilyen problémája adódna, természetesen szívesen felvesszük a kapcsolatot a DPD-vel.

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

A csomag feladása után e-mailben kap egy nyomkövetési linket, amellyel nyomon követheti a csomagot.

Mi a teendő, ha a csomag nem érkezik meg?

Ha már nem tudja nyomon követni csomagját, vagy a nyomon követés nem mutatja a megrendelés mozgását, lépjen kapcsolatba a DPD-vel vagy közvetlenül velünk. Lehetőleg telefonon vagy e-mailben.

VISSZAVONÁS / TÖRLÉS

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ha törölni szeretné rendelését, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt lemondási kérelmével. Ha a lemondás már nem lehetséges, a legjobb, ha megtagadja a csomag átvételét, és a csomag automatikusan visszakerül hozzánk.

FIÓKOM

Hogyan törölhetem a fiókomat?

Jelentkezzen be ügyfélfiókjába. Kattintson a “Fiókom” menüpontra. Görgessen az oldal aljára, ahol megtalálja az “Ügyfélfiók törlése” piros menüpontot.

Hogyan módosíthatom az adatokat az ügyfélfiókomban?

Jelentkezzen be ügyfélfiókjába a weboldalon. Az ott található adatokat tetszés szerint módosíthatja.

Kell létrehoznom ügyfélfiókot a rendeléshez?

Nem, vendégként is rendelhet. Helyezze a kívánt termékeket a kosárba, adja meg szállítási és számlázási címét, és törölje az „Új ügyfélfiók létrehozása” jelölőnégyzetet.

Elfelejtettem a jelszavamat, mi lesz most?

Nyissa meg a "Bejelentkezés" gombot a weboldalon. Majd kattintson az "Elfelejtett jelszó" gombra a bal oldalon. Adja meg e-mail címét, és e-mailben kap egy linket a jelszó visszaállításához. Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben is.

FIZETÉS

Hogyan működik a bankkártyás fizetés?

Tegye a termékeket a kosárba, lépjen a pénztárhoz, és válassza ki a kívánt fizetési módot. Bankkártyás fizetés esetén biztonságosan továbbítjuk Önt a bankkártyás fizetési felületre, és megadhatja adatait. Ha ezt megadja, a vásárlás összege egyszer kerül terhelésre.

Hogyan működik a banki átutalással történő fizetés?

Tegye a termékeket a kosárba, lépjen a pénztárhoz, és válassza ki a kívánt fizetési módot. A banki átutalás fizetési móddal rendelési visszaigazolást kap minden szükséges adattal, mint például a számlatulajdonos, bank neve, számlaszám, és hivatkozási szám (megrendelés száma). Amint megérkezik hozzánk az összeg, azonnal megkapja a számlát, és a rendelést szállítjuk.

Hogyan működik a fizetés PayPal-on keresztül?

Tegye a termékeket a kosárba, lépjen a pénztárhoz, és válassza ki a kívánt fizetési módot. A PayPal fizetési móddal az üzleten keresztül közvetlenül a PayPal felé irányítjuk, és ott tudja teljesíteni a fizetést.